Cantik tak blog aku...

Assalamualaikum semua...

Wahhhh....dah lame betul rase nye aku x update blog ni... dah berhabuk dah... Oleh itu, aku pun mengemaskini blog ni dengan membuat penambahbaikan pada nya... Yelah... merajuk nanti die... lame sgt x tengok die... sekarang blog aku dah ade CCTV.... Ha! sape buat jahat dalam blog ni, aku nampak tau... Hahahahaha....

Aku malas nak taip panjang2 ni... aku nak cakap la kan sekarang kat rumah aku dah ade baby baru... baby girl...comel gile... name die Alisya Amani... Ibu aku jage die sementara ibu ayah die keje... Balik je dari sekolah aku mesti nak tengok die... tu yg sampai tak terlayan blog ni... Hehehehe...

Nak tau??? Zaim Yusuff pun mule2 jeles kalau tengok aku atau ibu aku rapat ngan baby girl tu... hahahaha...kecik2 pun pandai tau...

Ni baby girl yg cute tu...

Ni Zaim Yusuff... die dah besar pun... nakal sgt..suke kacau alisya
Share on Google Plus

About Farisya Azman

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment